przez keler » 10.01.2014 10:44
Może inaczej.
W Vatowcu jest system notatek (notatka, Notatka drukowana itd)
W moim przypadku wykorzystuje się to przy kontaktach z klientami, gdzie wpisuje się poszczególne zgłoszenia - całość nazwijmy to choroby, oraz w tworzonych dokumentach gdzie na przykład dokument zamówienia musi być połączony z zamówieniem od naszego partnera, a aby takie zamówienie powstało należy wykonać pewną grupę czynność, która w moim przypadku jest robiona przez różne osoby.
I tak na przykład:
Administrator tworzy zamówienie od klienta
Podległe jednostki pobierają to zamówienie i w notatkach niedrukowanych każda z osób wpisuje co w danym temacie zostało zrobione
10.01.2014 godz 9.00 - przyjęcie do realizacji
dodał user 1
10.01.2014 godz 9.30 - wykonanie czynności
(szczegóły czynności)
dodał user 2
12.01.2014 godz 12.00 - wykonanie innej czynności
(szczegóły czynność)
dodał user 3
.
.
.
itd
20.01.2014 godz 19.00 - dokumentacja w bazie
dodał projektant
21.01.2014 godz 8.00 - zamówienie zaakceptowane - FV wysłana
dodał księgowość.
to tak pokrótce.