Strona 1 z 1

Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

PostWysłany: 23.02.2022 09:49
przez multirach
Dzień dobry
Na komputerze, na którym na codzień pracuję z vatowcem wykonałem dogrywkę licząc, że na liście raportów xml pojawi się JPK_V7M_2. Ale nie pojawił się, odinstalowałem więc program i pobrałem plik instalacyjny ponownie, zainstalowałem vatowca od początku - raportu w dalszym ciągu brak. Wykonałem instalację vatowca na innym komputerze, na którym nigdy nie było vatowca, i tam w bazie BRTEST raport jest dostępny. W czym może być problem?

Re: Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

PostWysłany: 23.02.2022 17:07
przez Karol
Cześć,

Po wykonaniu dogrywki musisz wejść w: System > Definicje XML
i pod prawym przyciskiem wybrać Import.
Potem wybrać JPK_V7M_2 do importu (przenieść na prawą stronę).

Pozdrawiam,
Karol

Re: Brak raportu JPK_V7M_2 po aktualizacji/instalacji

PostWysłany: 23.02.2022 21:02
przez multirach
Wielkie dzięki, raport jest.
Waldek