Piotrze,
Proszę o pomoc.
Prowadzę ewidencję osoby fizycznej.
Przy próbie wysłania pliku przez
https://e-mikrofirma.mf.gov.pl/jpk-client pojawia się komunikat, który załączam w notatniku "błąd w walidacji sumarycznej".
Przypuszczam, że chodzi o fakt, że w m-cu październiku, w firmie nie było zaewidencjonowanej faktury przychodowej, a także pojawia się kwota VAT-u do przeniesienia na następny miesiąc.
Plik nie przechodzi. Tak wygląda:
-<Deklaracja>
-<Naglowek>
<KodFormularzaDekl wersjaSchemy="1-2E" kodSystemowy="VAT-7 (21)" rodzajZobowiazania="Z" kodPodatku="VAT">VAT-7</KodFormularzaDekl>
<WariantFormularzaDekl>21</WariantFormularzaDekl>
</Naglowek>
-<PozycjeSzczegolowe>
<P_39>0</P_39>
<P_42>985</P_42>
<P_43>227</P_43>
<P_48>227</P_48>
<P_62>227</P_62>
<P_68>0</P_68>
<P_69>0</P_69>
</PozycjeSzczegolowe>
<Pouczenia>1</Pouczenia>
</Deklaracja>
Zrobiłam test, zaksięgowałam fakturę po stronie sprzedaży, w kwocie, która spowodowała pojawienie się podatku VAT do zapłaty.
Taki plik przechodzi poprawnie.
Będę wdzięczna za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam serdecznie