Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

Forum ogólne, do zadawania pytań nie związanych z żadną powyższą kategorią

Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

Postprzez najmar11 » 10.08.2017 10:30

W najnowszym Kadrowcu za każdym razem gdy chcę otworzyć tabelę "Kursy i szkolenia" program zamyka się z komunikatem "Brak zasobów GUI":
Załączniki
zrzut ekranu20.png
najmar11
 
Postów: 124
Dołączył: 14.10.2009 11:34

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

Postprzez Pio » 20.09.2017 21:08

dogrywka

Uprzejmie proszę o zgłaszanie wszelkich błędów poprzez wysłanie logu lub informacji na adres p@vatowiec.pl.
Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Pio
 
Postów: 2553
Dołączył: 16.12.2007 15:06
Lokalizacja: Szczecin - Przecław

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

Postprzez najmar11 » 21.09.2017 12:37

Pio napisał(a):dogrywka

Uprzejmie proszę o zgłaszanie wszelkich błędów poprzez wysłanie logu lub informacji na adres p@vatowiec.pl.
Z góry dziękuję.


Dzięki za poprawkę.

OK. Na przyszłość pozwolę sobie wysyłać zgłoszenia na maila.

pozdrawiam
najmar11
 
Postów: 124
Dołączył: 14.10.2009 11:34

Re: Brak zasobów GUI w Kadrowcu...

Postprzez Poloniusz » 25.11.2025 14:27

Miałem kiedyś podobny cyrk i zwykle winne było samo okno, które się „rozjechało” albo zapchała się pamięć programu. Na szybko spróbuj zresetować układ okien (w menu Widok), ewentualnie uruchomić Kadrowca jako administrator. Jeśli to nie pomoże, to najczęściej trzeba przeinstalować sam moduł GUI – po tym zwykle wraca do normy.
https://www.merchup.com/kategoria-tematyczna/welcome-pack/
Poloniusz
 
Postów: 43
Dołączył: 02.11.2020 18:21


Powróć do rozmaitości

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron