Strona 1 z 1

Nie można dodać rekordu

PostWysłany: 16.11.2016 02:53
przez ANNAB_21
Nie można dodać rekordu, czy ponowić próbę?

Wprowadzając kolejną pozycję do kasy natknęłam się na taki komunikat? Nie wiem, dlaczego się pojawia? Są jakieś ograniczenia?

Re: Nie można dodać rekordu

PostWysłany: 16.11.2016 11:54
przez Pio
Nie ma ograniczeń technicznych, ale mogą być ograniczenia związane z:
- uprawnieniami, często właścicielem dokumentu
- zamkniętym okresem
- zaksięgowanym lub zablokowanym dokumentem

w każdym z tych punktów można zdjąć blokadę mając odpowiednie uprawnienia.

W całym pakiecie oprogramowania nie ma żadnych ograniczeń, ani limitów.
Nie ma wersji komercyjnej narzucającej taką politykę.

W razie błędów technicznych proszę podsyłać plik \br\bazy\historia.txt
lub kliknąć na menu Pomoc->O programie->Serwis

Plik historia.txt jest do wglądu i zawiera wyłącznie informacje techniczne.