przez rob » 23.10.2008 11:28
Jest pewien problem bo koszty związane z zakupem paliwa wrzucają się do KPiR w całości a zdarza się, że nie udaje się "wyjeździć" całego przysługującego limitu. Czyli faktycznie powinna być przepisywana kwota faktycznie poniesionych kosztów. Poza tym pozycja dotycząca kosztów związanych z zakupem paliwa (eksploatacja samochodu prywatnego do celów związanych z działalnością gospodarczą) zapisuje się z numerem faktury jeżeli było kilka zapisów związanych z zakupem paliwa to pojawia się tyleż wpisów. Księgowa poinformowała mnie że powinienem wpisywać po pierwsze faktycznie poniesione koszty (wynikające z ewidencji przebiegu) a nie z faktury oraz że kwota ta powinna być wpisana np. jako DW. Jak to ugryźć coby automat zachowywał się poprawnie?
PS. Proszę o wyrozumiałość, że zasypuję co chwile pytaniami. Wiem, że oprogramowanie jest potężnym narzędziem, które jest na tyle uniwersalne, że obsługuje potrzeby prawie każdej firmy. Ja po prostu staram się dostosować je na potrzeby mojej niewielkiej działalności gospodarczej, w której nie wykorzystam wszystkich funkcji oferowanych przez program.
Pozdrawiam
Robert