Mam problem z księgowaniem kosztów ZUS.
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Składki ZUS za ubezpieczenia społeczne chciałem uwzględnić, zgodnie ze wskazówkami z forum, jako dodatkowe koszty w zestawieniu Podatek dochodowy. Tutaj następują ciekawe rzeczy. Wpisuję wartość składki w kolumnę "ZUS" dla 2018.01 i... np. kwota 100 jest odpisywana od podstawy do opodatkowania w wysokości 200! Za każdym razem kiedy wpiszę jakąś kwotę w to pole program w przeliczeniach uwzględnia ją podwójnie! Kolejną ciekawostką jest, że w pozycji 2018.02 już tak się nie dzieje. Kwota wpisana w kolumnie "ZUS" uwzględniana jest w nominalnej wysokości.
Importowałem stałe miesięczne i roczne. Nie widzę, żadnego tajemniczego "mnożnika" w stałych firmy...
Czy ktoś wie jak sobie z tym problemem poradzić?