Witam wszystkich Użytkowników,
Potrzebuje waszej pomocy, mianowicie
Wprowadzam faktury zakupu i sprzedaży w odpowiednie rejestry, wszystko jest automatycznie księgowane do PKPiR wszystko ok, ale chciałabym aby zakupy księgowało do PKPiR jedna kwotą, sumą. Tyczy się to również sprzedaży. Podobno istnieje możliwość wystarczy ustawić odpowiednio w stopce dokumentu dodawać pozycje z wybranymi kategoriami, taką otrzymałam informację od Administartora. Próbowałam dojść do tego przez instrukcję i przez próby ustawiania, ale bez rezultatu.
Przykład jak chciałabym księgować:
W rejestrze sprzedaży jest:
1.Sprzedaż FV VAT 23% -23zł kwota netto 100zł kwota brutto 123zł
2.Sprzedaż FV VAT 23% -46zł kwota netto 200zł kwota brutto 246zł
3.Sprzedaż FV VAT 8% - 8zł kwota netto 100zł kwota brutto 108zł
4.Sprzedaż FV VAT 8% -24zł kwota netto 300zł kwota brutto 324zł
itd. zw,0 itd...
chciałaby w PKPiR żeby przeniosło
1 Wartość sprzedaży kwota 300 zł, Razem Przychody 300 zł
2. Wartość sprzedaży kwota 400zł Razem Przychody 400 zł
3. Dalej stawka zw, 0 itp.
Podobnie zakupy
Proszę o pomoc, jakieś przykłady jak mam ustawić kategorie
Pozdrawiam