przez sylwia6 » 03.01.2013 00:48
Oczywiście, że tak jest.
Chodzi o to, by kwota wypłacona wypełniała się automatycznie (teraz konieczne jest wchodzenie w szczegóły rachunku i wpisywanie kwoty dodatkowo)
Zakładam, że raz wprowadzona zmiana nie zostanie przywrócona, choć wersja poprzednia wydaje się być słuszna – rachunek wystawiamy w momencie chęci (czy konieczności) zapłaty za umowę.
Przy założeniu, że kontrolujący nas mieli rację to KAŻDY rachunek powinien być podpisany plus info kwotę otrzymano i powinien mówić o formie zapłaty za niego.
Więc treść na rachunku "Kwotę otrzymałem (am) i data" staje się wygodna. Ideałem byłaby treść mówiąca o formie zapłaty. Luksusem by treść drukowała się automatycznie.
Szanuje potrzeby ebika, jednak wygodniejsze powinno być to co bliżej potrzeb prawa.
Moja propozycja, by kwota wypłacona wypełniała się automatycznie a kto info dodatkowego nie chce to kwotę wypłaconą wyzeruje i treści nie będzie.
Z góry dziękuje.