Strona 1 z 1

[ROZWIĄZANO] do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 23.10.2022 22:01
przez Księgowa
Witam wszystkich,
Na wstępie przepraszam, to moje pierwsze doświadczenie z Kadrowcem :mrgreen:
Ale do rzeczy - stworzyłam listę płac (bazowałam na gotowym rozwiązaniu, dokładnie na "miesięczne"), zaksięgowałam FK, pojawił mi się dokument w Vatowcu, ale w polu "zapłata" wpisuje mi jakaś nieznaną datę i gdy klikam 2 razy nie pokazuje mi dokumentu - czyli nie mam pojęcia z czym rozliczyło :(
Dług pokazuje również jako 0,00

Jako, że to mój pierwszy raz :oops: z listą płac może na którymś kroku popełniłam błąd, tylko nie bardzo mam pomysł gdzie

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Udało mi się w końcu przeklikać co jest nie tak, że nie przerzuca (kolejność bez znaczenia):
1. w Płace>Rodzaje List Płac > w wybranej liście na której pracujemy w dolnej tabeli w kolumnie "K" należy wybrać "W" te składniki, które mają przejść kwotowo
2. Jeśli mamy pracownika na niepełen etat, ale pracuje równą ilość godzin miesięcznie (czyli np. pół etatu pracuje po 4h dziennie) wówczas nie tworzyć kart czas pracy poprzez uzupełnianie, dodawanie itp - niech pozostanie pusta (jeżeli jest inaczej proszę o info, jak pousuwałam to u mnie zadziałało,bo inaczej uzupełniał mi system tylko część miesiąca)
3. W słowniki> Dni pracy> dodawać miesiące i poprzez przycisk "uzupełnij" utworzyć dni pracy

Zajęło mi (i nie tylko) trochę czasu dlatego napisałam, bo może komuś uratuje kiedyś trochę czasu ;)

Re: do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 22.11.2022 12:56
przez gumek
Witam. Każdy składnik listy można podpiąć do dowolnego konta księgowego w dwóch miejscach:
albo w PŁACE->SKŁADNIKI OSOBY-> należy dodać składnik i przypisać konto
albo PŁACE->RODZAJE LIST-> w dolnym oknie składnik i tam przypisać konto.
Wszystko zależy od planu kont i składnika.

Re: do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 22.11.2022 23:31
przez Księgowa
gumek napisał(a):Witam. Każdy składnik listy można podpiąć do dowolnego konta księgowego w dwóch miejscach:
albo w PŁACE->SKŁADNIKI OSOBY-> należy dodać składnik i przypisać konto
albo PŁACE->RODZAJE LIST-> w dolnym oknie składnik i tam przypisać konto.
Wszystko zależy od planu kont i składnika.


Nie bardzo rozumiem :oops: , składniki mam przypisane do kont, księgowania na kontach widzę w obu programach.
Problem mam jak rozliczyć dokument listę płac z wyciągiem bankowym (zapłatą), jeżeli dokument lista płac wykazuje 0 do zapłaty (czy to znaczy, że program z czymś rozliczył? nie pokazuje dokumentu z jakim rozliczyl :cry: ) i nie widzę tego dokumentu czyli listy płac do rozliczenia na wyciągu bankowym (jeśli nawet wymuszę czyli wyszukam ze wszystkich dokumentów to wówczas program wykazuje takie rozliczenie jako nadpłatę).
Przepraszam, jeśli nieumiejętnie opisuje problem, możliwe, że coś może na którymś etapie źle zrobiłam tylko nie bardzo wiem gdzie :mrgreen:

Re: do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 21.12.2022 23:16
przez Księgowa
Czy po prostu jakaś dobra duszyczka wytłumaczy łopatologicznie jak rozliczyć z WB wypłatę wynagrodzenia, zapłatę za ZUS, podatek z dokumentem PK lista płac?
Dokument lista płac księguje mi automatycznie z Kadrowca do Vatowca jako kontrahent pod nazwą firmy i stanęłam na tym jak to rozliczyć :cry:

Re: do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 02.01.2023 20:13
przez 4d4m
Hej :-)
Dekretacje i księgowania, a rozliczenia, to inne sprawy.
Za rozliczenia dokumentu odpowiedzialne są kwoty wpisane do kolumny "forma" i "do zapłaty", a w kolumnie "dług" widać, ile pozostało do rozliczenia.
"Forma" to oczywiście sposób rozliczenia (gotówką, przelewem, czekiem, kompensatą.. etc)
"do zapłaty" tu powinna być wpisana (pojawić się, ewent, wpisać ręcznie) kwota do rozliczenia (w płace: netto plus ZUS plus PIT)
-> jeśli tam jest zero, to w banku nie będzie widać niczego do rozliczenia.
4d4m

Re: do zapłaty 0,00 bez dokumentu

PostWysłany: 03.01.2023 18:08
przez Księgowa
4d4m napisał(a):Hej :-)
Dekretacje i księgowania, a rozliczenia, to inne sprawy.
Za rozliczenia dokumentu odpowiedzialne są kwoty wpisane do kolumny "forma" i "do zapłaty", a w kolumnie "dług" widać, ile pozostało do rozliczenia.
"Forma" to oczywiście sposób rozliczenia (gotówką, przelewem, czekiem, kompensatą.. etc)
"do zapłaty" tu powinna być wpisana (pojawić się, ewent, wpisać ręcznie) kwota do rozliczenia (w płace: netto plus ZUS plus PIT)
-> jeśli tam jest zero, to w banku nie będzie widać niczego do rozliczenia.
4d4m


Hey,
Dziękuje za informację - rozumiem, że to dwie osobne kwestie, ale pisałam o księgowaniu aby podkreślić, że dekrety mi przechodzą do VATowca a kwoty nie :(
Zedytowałam wątek, w EDIT opisałam co poprawiłam/czego nie uzupełniłam co sprawiło, że zadziałało - może się kiedyś przyda komuś ;)
Wszystkim dziękuje oczywiście za pomoc, pozdrawiam! :D