jeden pracownik dwa etaty

jeden pracownik dwa etaty

Postprzez shimmy » 31.01.2016 16:28

Dla rozliczeń dotacji, muszę podzielić zatrudnienie jednego pracownika na dwie listy płac, w karierze zdefiniowałem więc zatrudnienie tego pracownika na dwóch etatch jednocześnie (1/4 i 3/4) jednak do obu list (mimo że dotyczą one różnych etatów) brane są dane tylko z ostatniej zdefiniowanej umowy (tej na 3/4) czy jest jakaś możliwość rozwiązania tego problemu?
shimmy
 
Postów: 33
Dołączył: 24.07.2010 23:30

Re: jeden pracownik dwa etaty

Postprzez gumek » 07.02.2016 15:47

Myślę, że ogarniesz ten problem korzystając ze składników indywidualnych.
gumek
 
Postów: 87
Dołączył: 22.04.2008 09:55

Re: jeden pracownik dwa etaty

Postprzez shimmy » 10.02.2016 15:19

Obawiam się że trudno będzie bo wszystkie (również osoby) składniki i tak się odnoszą do ostatniej umowy a ja mam 2 umowy jednocześnie, poza tym mówimy tu o dwóch listach płac dla tego samego pracownika, można by ewentualnie przemodelować definicje umowy w tabeli kariera ale robić rewolucję z powodu pojedynczych pracowników to chyba droga trochę długa i mocno na około. Może należałoby dodać dodatkową relację w definicji list płac ale tego nie mogę zrobić z poziomu użytkownika, choć nie wiem czy nawet jakbym mógł to czy bym potrafił.
shimmy
 
Postów: 33
Dołączył: 24.07.2010 23:30

Re: jeden pracownik dwa etaty

Postprzez gumek » 04.03.2016 15:57

Myślę, że jest to do ogarnięcia.Wszystko zależy od użytych w formułach funkcji i ustawienia w nich parametrów.
Jeśli są prawidłowe można dokonać pewnej korekty przy pomocy składników indywidualnych lub ręcznie i powinno chodzić.
Generalny problem masz pewnie z rozliczeniem czasu pracy i absencjami.
Jeśli nie będzie to możliwe trzeba czekać na interwencję Pio.
gumek
 
Postów: 87
Dołączył: 22.04.2008 09:55

Re: jeden pracownik dwa etaty

Postprzez shimmy » 23.09.2021 13:24

Podbijam temat problem zaczyna narastać, to już nie jeden czy trzech pracowników, ale grupy 10-15 osobowe i to w kilku projektach naraz, czasami 1 pracownik 3 projekty. DO każdego projektu -dofinansowania muszę robić listę projektową, załatwianie tego listami indywidualnymi czy trikami ręcznymi to by było chore i nie do tego służą programy. Z drugiej strony obecność pracowników na kilku listach nie powinna być problemem.
shimmy
 
Postów: 33
Dołączył: 24.07.2010 23:30


Powróć do Kadry

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości